0

Gyerekoktatók

Bak István

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Debrecenben élek pedagógus feleségemmel és két lányommal.
1990-ben választottam a rendőri hivatást, és néhány év nyomozói tapasztalatszerzést követően a bűnmegelőzés, az ifjúságvédelem területére vezetett utam. Munkatársaimmal együtt diákoknak, szülőknek és pedagógusoknak igyekszünk átadni azokat az ismereteket, melyek reményeink szerint hozzájárulhatnak az áldozattá, a bűnözővé és a kábítószer-fogyasztóvá válás elkerüléséhez.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Biztos több jó módszer is létezik életünk jobbá tételéhez, én az agykontrollra bukkantam rá. Már a tanfolyamon megfogalmazódott bennem, hogy milyen jó lenne, ha már gyermekként tudnánk, hogy életünket gondolatainkkal, és azok alapján nap, mint nap meghozott döntéseink sorozatával irányítjuk, valamint birtokában lennénk ezeknek az egyszerű, de nagyszerű technikáknak, melyek az agykontrollt alkotják. Munkám során és szülőként is látom ennek fontosságát, és nagy öröm számomra, hogy ma már én is azok közzé tartozom, akik átadhatják ezt a módszert az utánunk jövő generációnak, akik reményeim szerint saját életüket és a világot is jobbá fogják tenni.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Az agykontroll gyermekeknek történő oktatása során – a későbbi egyéni sikereik mellet – a legnagyobb élményt számomra az jelenti, amikor megtapasztalják, hogy ezek a technikák tényleg működnek, és rájönnek, hogy nem csak mások, hanem Ők is képesek azokat alkalmazni. Tapasztalatom szerint ez a felismerés az alapja annak, hogy az agykontrollt céljaik elérésének szolgálatába tudják állítani, és az élet különböző területein korábban nem is gondolt sikereket tudjanak elérni.

Bakos Kornél

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Amióta az eszemet tudom, neveltem és tanítottam. Ez az életem. Mi mást tehetnék?

Miért tanítod az Agykontrollt?

A gyerekeknek azért, mert ők a jövőnk, s a jövőnk teremtésének felelőssége közös. A felnőtteknek azért, hogy ne legyen késő, mert igazából soha nem késő!

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A csillogás és a lelkesedés a gyermeki szemekben, s rá 25 évre a csillogás és a lelkesedés az előbbi, immár felnőtté vált szülők gyermekeinek szemében.

Bódi Andrea

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

26 éve a nem létező véletlenek sokasága vezetett el a Silva-módszer megismeréséhez, melynek elsajátítását és azt, hogy ezt a tudást átadhatom másoknak, életem egyik legnagyobb áldásának tartom. Boldogsággal tölt el látni azt a folyamatot, ami alatt a gyerekek felismerik saját lényük csodáját, varázslatos, ahogy a tanfolyam előre haladtával önbizalmuk, magabiztosságuk egyre növekszik, mindez azért lényeges, mert ezek a képességek nagymértékben hozzájárulnak az iskolában és a magánéletben elért sikereikhez. Életünk hajtóerejét, az örömöt élem meg, amikor a szülők szeretetteli „kényszere” által érkezett gyerekek alig várva a tanfolyam második napját – „Hálás vagyok, hogy elhoztál” – mondattal köszöntik az érkező szülőket, és engem ez az örömteli érzés visz tovább az úton, hogy amíg csak a szeretet által képes vagyok megérinteni a gyerekeket, átadjam nekik azt a módszert, melyet megismerve felismerik, hogy az ÈLET csodásabb annál, mint amit a szem érzékelni képes.

Miért tanítod az Agykontrollt?

A gyerekek legfőbb feladata a tanulás, ami nem éppen a legszeretettebb foglalatosságaik közé tartozik, de az átadott tudásanyagnak köszönhetően megértik azt a központi tézist, hogy a gondolatok valóságot teremtenek, vagyis a tanulás hatékonyságának fokát, annak sikerességét nagymértékben befolyásolják gondolataik, kimondott szavaik és érzelmeik.

A háromujj-technika csodás működőképessége mellett a tanuláshoz való megváltozott hozzáállásuk örömteli pillanatokat és jobb jegyeket eredményeznek számukra, az Ö sikerük nekem is siker. Számomra a módszer több, mint mentális technikák sokasága, mely nagymértékben könnyebbé teszi mindennapjainkat (gondolok itt a frissesség-, alvás-, fejfájáskontrollra….stb.), hiszen maga a meditáció a testre ható biológiai csodája, jótéteménye mellett KULCS önmagunk mélyebb megismeréséhez, elfogadásához, szeretetéhez.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

„Nagymamám szívinfarktust kapott, újraélesztés után az intenzívre szállították és az orvosok azt mondták, hogy búcsúzzunk el tőle, mert nem biztos, hogy megéli a másnapot. Ekkor eszembe jutott, hogy tudok neki üzenni, a szubjektív kommunikáció segítségével, így a tanult módon kapcsolatba léptem vele, magam elé képzeltem mosolygós, egészséges arcát, majd elmondtam neki, hogy ha van ereje jobban lenni, és van olyan dolog, amit még szeretne megtenni az életében, akkor ne adja fel, mert mi nagyon szeretjük és nagyon örülnénk neki, ha felébredne és még hosszú, boldog éveket töltene velünk. Másnap magához tért és azóta is (5 évvel később) napról napra jobban van. Angi, Sopron”

Harnóczi Erzsébet

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Anya vagyok és pedagógus. Szeretem a gyerekeket, szeretek másoknak segíteni.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Elsősorban azért, mert nagyon jónak, hasznosnak tartom a módszert, így másoknak is át tudom adni ezt a tudást. Szeretem a gyerekeket, jól megtalálom velük a hangot. Nagy szükségét látom, hogy megismerjék a gyerekek ezt a módszert, mert sokan feszültek vagy tanulási problémáik vannak.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Többször volt, hogy szülő elérzékenyülve köszönte meg a munkámat.
Nagyon jól esett, amikor a szülő arról számolt be, nem gondolta, hogy ilyen hatásos lesz a tanfolyam a gyerekének és ilyen jól is érzi magát itt.
Gyermeksiker: Torma Ottó asztaliteniszben 1. helyezést ért el.

Hartyániné Barta Judit

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Óvodás koromtól tanítok: kezdetben játékból, 1995 óta igaziból, iskolában tanárként, s 2008 óta tanfolyamok keretében is, agykontrollt és tanuláskontrollt gyermekeknek, valamint villámolvasást. Három gyermek édesanyjaként napi szinten találkozom a gyermekek fő problémáival, melyek jórészt a tanulással, a feszültségek levezetésével, hétköznapi problémák megoldásával kapcsolatosak. Tanárként feladatomnak tartom és örömömre szolgál, hogy a számomra ismert és bevált módszereket nekik is megmutassam.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az agykontroll számomra kaput nyitott belső világomba: ami eddig álmok, érzések, érzelmek kiismerhetetlen halmaza volt, az onnantól, hogy megtanultam tudatosan belépni egy csodálatos, rendezett világgá vált, amiből tanulhatok, meríthetek, s amit irányíthatok is jórészt. Már az alaptanfolyamon megfordult a fejemben, milyen jó lett volna mindezeket a technikákat gyermekkoromtól kezdve tudatosan alkalmazni. Ezért örülök, hogy saját gyermekeim már korán megismerkedhettek ezzel a módszerrel, s magam hozzájárulhatok ahhoz, hogy más gyermekek számára is kinyílhasson az a bizonyos kapu.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Az első tanfolyamok egyikén egy hiperaktív kisfiú vett részt. Problémájára még a kezdés előtt figyelmeztetett az anyukája, így jobban tudtam rá figyelni. Miután a székről fejjel lefelé lógva végigautózta a két napot, némi csalódottságot éreztem, hogy nem tudtam neki segíteni, bizonyára semmi nem jutott el hozzá, semmire nem fog emlékezni. Nagy meglepetésemre a tanfolyam végén odajöttek hozzám az anyukájával köszönetet mondani, s az anyuka elmesélte, hogy kisfia előző este beszámolt az egész napról, nagyon jól érezte magát, s sajnálja, hogy a jövő héten már nem jönnek. Ekkor nyert számomra igazán tartalmat a mondás: A látszat csal.

Hoffbauerné Sinkó Csilla

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Pécsett születtem, és itt élek ma is családommal. Kecskeméten szereztem meg az óvodapedagógusi diplomát, a Budapesti Tanítóképző főiskolán szakvizsgáztam. Egész kicsi koromtól arra vágytam, hogy gyermekekkel foglalkozhassak, és segíthessek Nekik abban, hogy felszabadult, vidám, kiegyensúlyozott, és magabiztos, sikeres emberré váljanak.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az agykontrollal 1989-ben, José Silva és Philip Miele: Agykontroll könyvéből ismerkedtem meg, és meglepődve megtapasztaltam, hogy a könyvben olvasott technikák működnek! Később a tanfolyam elvégzése óriási élmény volt. Fantasztikus pozitív változást tapasztaltam az életem szinte minden területén: kitűzött céljaim megvalósultak a magánéletben, a munkában, a gyógyulásban stb. Kívánom, hogy ezt a pozitív változást minél többen megtapasztalhassák, ezért tanítom gyermeknek az agykontrollt.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Egyik legjobb élményem az agykontroll oktatása során: Agykontroll táboraimban a programnak része a sok erdei kirándulás. Levente szomorú, és dühös volt, mert ebben nem tudott részt venni allergiája miatt (az erdőben fulladt, bedugult az orra, ömlött a könnye, bedagadt a szeme stb) . Mondtam neki, hogy jövőre emiatt valószínűleg nem lesz kedve velünk táborozni. Ő azt válaszolta, hogy bizony jönni fog, de már nem lesz allergiás! Valóban jelentkezett is a következő táborokba (még 3 alkalommal), és nagyszerűen érezte magát, mert az agykontroll segítségével megszüntette az allergiáját.

Hoffer Éva

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Az AGYKONTROLLAL 1991-ben ismerkedtem meg, és életem meghatározó része lett.
Akkortájt nagyon nehéz időket éltem; testileg, lelkileg, anyagilag mélyponton voltam. Aztán „véletlenül” kezembe került Jose Silva könyve… Megtanultam a módszert, működött…!
Eztán jött a következő „csoda” : tanfolyam Veszprémben… Laci (Dr Domján László)elvarázsolt! Rájöttem, hogy mi emberek sokkal többre vagyunk képesek, mint amire valaha gondoltunk.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Pedagógusi fantáziám „beindult”: …és, ha a gyerekek ennek ismeretében nőnek fel? Gyerekeknek is kellene tanítani!!! Egy év múlva egy kis lelkes Csapat elkezdte oktatni az AGYKONTROLLT gyermekeknek. Immáron 24 éve én is e csapat tagja vagyok, és több ezer gyermeknek tanítottam meg a módszert.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Számtalan sikertörténetet tudnék elmesélni tanulásról, sportteljesítményről, gyógyulásról, kapcsolatteremtésről stb, de számomra a saját gyermekeim sikerei a legkedvesebbek.

Lányom az AGYKONTROLL hatására magabiztosabb, kiegyensúlyozottabb, vidámabb lett. 30 kg-t sikerült leadnia.
Fiam, aki közepes tanuló volt, és utálta az iskolát, ma már két diplomás közgazdász, sikeres fiatalember, aki nem ismer legyőzhetetlen akadályt. Eddig minden célját elérte.
Én is jól vagyok, illetve EGYRE JOBBAN! Energikus, vidám és egészséges…! És ha a titkomról kérdeznek, csak ennyit mondok: AGYKONTROLL!

Horváth Brigitta

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Horváth Brigi vagyok, a hétköznapokban Veszprémben élek, és jelnyelvi tolmácsként, 2008 óta pedig gyerekoktatóként is dolgozom. Emellett sportoló fiatalok mentális felkészítésével foglalkozom, sokat vagyok a gyermekeimmel, futok, bokszolok, olvasok, utazgatok és találkozom a barátaimmal. Hálás, ösztönös, kreatív, és ma már boldog embernek tartom magam, és az erre vezető úton hatalmas mérföldkőnek tartom az agykontroll megismerését az életemben.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Hiszek abban, hogy minden mindennel összefügg, és abban is, hogy a naponta rendelkezésre álló időnket jól kihasználva, egyszerre egy dologra koncentrálva mindannyian képesek vagyunk különféle célokat kitűzni és azokat megvalósítani. Ehhez kiváló, könnyen megtanulható eszköznek tartom az agykontrollt. Azért tanítom gyerekeknek, mivel azt gondolom, hogy ha már gyerekkorban felelősséget vállalunk a gondolkodásunkért, hozzáállásunkért és megtanulunk egymásra és az univerzumra hangolódni, szebb, jobb világot teremtünk.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A legmeglepőbb számomra az volt, amikor a fiam két egymás utáni napon „újraszámoltatta” alfában a két különböző tanár által még ki nem adott, csak bediktált 3-as dolgozatot és így mindkettő négyes lett, pontosan úgy, ahogyan elképzelte: a 3-as áthúzva és fölé írva a 4-es.
A sok siker mellett a legmeghatározóbb élmény számomra az, amikor évek elteltével találkozom gyerekekkel, akik tanfolyamot végeztek, és újra, meg újra megtapasztalom, hogy mindannyian sikeres, jó úton járó kamaszokká, fiatalokká váltak.

Kelemen Gyula

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

1990-ben ismertem meg az agykontrollt, amikor Zalaegerszegen a magyarul megjelent könyv általam szervezett tájékoztató előadását tartotta Dr. Domján László. Ekkor fogalmazódott meg benne, hogy ezt a módszert lehetőségem szerint minél szélesebb körben népszerűsítsem az emberek körében. Hálás vagyok a sorsnak, hogy az országban az elsők között voltam, aki gyerekek részére képzést tarthatott. Az elmúlt évtizedek alatt több száz gyermekkel ismerkedtem meg, akik az agykontroll módszereit hatékonyan beépítették a minden napjaikba. Az életet jobbítani szándékozó, a tanfolyamon tanított technikákra az élet valamennyi területén szükségünk van, és erről az évek alatt egyre inkább meggyőződtem.

Miért tanítod az Agykontrollt?

A diákok részére szervezett tanfolyamok szembesítik a résztvevőket, hogy a tanulás, új ismeretek elsajátítása, nem jelent „fáradtságos tevékenységet”. A közös munkával elsajátított „tananyag” rendszeres használata, a gyerekek személyiségének kiteljesedését eredményezi. A módszer használatát a család hozzáállása is segíti. Ezért a tanfolyamaim záró foglalkozásán a szülők jelen vannak, ez által betekintést nyernek a két napos képzés tematikájában.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Évtizedek alatt rengeteg pozitív élménnyel leptek meg a tanfolyam résztvevői, melyekről a hosszan lehet írni. – Tanulmányi versenyeken, vizsgákon elért eredmények, sport sikerek, gyógyulást segítő programozás,… – A szülők részéről több alkalommal érkezett visszajelzés, hogy a tanfolyam után, az addig „kissé szórakozott” gyermekük „összeszedettebb” lett, szívesen jár iskolába és kevesebb magatartásbeli probléma fordul elő melyben érintett. Az idő múlását jelzi, hogy a régi tanítványok napjainkban, már a saját gyerekeiket hozzák agykontrollra, és mint mondják, ha Ők elsajátították ezeket a technikákat és ez számukra hasznos volt, akkor ezt kötelességük továbbadni.

Kovács Erika

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Megtanítani valamit egy gyermeknek csodálatos dolog. Tanítottam írni, olvasni, magyar nyelvet, matematikát, természetismeret. Az agykontroll tanfolyam elvégzése után rájöttem arra, hogy tudásunkat, eredményeinket mennyire befolyásolja az, mit gondolunk önmagunkról, képességeinkről, lehetőségeinkről, ezért az iskolai tantárgyak helyett, több mint 20 esztendeje oktatom José Silva módszerét gyerekeknek.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Azt gondolom, hozzáállásunk az élethez legalább olyan fontos, mint a lexikai tudás.

Ma arra tanítom a gyerekeket, hogy higgyenek önmagukban, képességeikben, tehetségükben, hogy bátran tegyék a dolgukat, tudjanak arról, hogy elérhetik kitűzött céljaikat, hogy bízzanak a barátságban, a szeretet erejében. Hiszek abban, hogy tanfolyamaimon olyan ismereteket, képességeket és hozzáállást tanulnak tanítványaim, ami segíti őket abban, hogy jobban viszonyuljanak önmagukhoz, társaikhoz, családjukhoz, a világhoz, illetve, hogy képesek legyenek kifejezni érzéseiket, merjenek nyitottak lenni, szeretetet adni és elfogadni.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A legkülönlegesebb és legjobb ma is a gyerekekkel közösön megélt öröm, részese lenni az eredményeiknek, sikereiknek. Együtt énekelni a tanfolyam végén az agykontrollos dalt felemelő érzés, és tudni azt, hogy közösen tettünk azért, hogy a dal igazzá váljon.

„Minden nappal, mindenképpen, egyre jobbak leszünk…”

Magda Katalin

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Négy gyermek boldog édesanyja, és több éves pedagógiai tapasztalattal rendelkező magyar-ének-zene szakos tanárnő vagyok. 1991-ben végeztem el az Agykontroll-tanfolyamot, mely az én életemben is gyökeres változást hozott, és 1992-től tízezer gyermeknek tanítottam meg e remek, önsegítő módszert. Tanuláskontroll tanfolyamot is tartok többféle korosztálynak.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Fontosnak tartom, hogy a gyermekek megőrizzék kreativitásukat, nyitottságukat, örömteliségüket, mely hozzásegíti őket ahhoz, hogy önbizalommal teli, önálló gondolkodású felnőtté válhassanak. A tanfolyamon tanultak segítenek a diákoknak problémáik megoldásában, egészségük megőrzésében, abban, hogy hatékonyan, ugyanakkor önállóan tanuljanak, javuljon tanulmányi eredményük, fejlődjön önbizalmuk. Kiváló lehetőséget nyújt a kurzusom sportolóknak is céljaik eléréséhez, összpontosításuk, eredményük javításához. 

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Mivel több mint 25 éve tanítom e módszert, ezért gyakori a nagyobb ívű visszatekintés a szülők részéről.

Marci fiam 8 éves korában végezte el a gyermekagykontrollt Magda Katalinnál. A szétszórt és változó teljesítményt nyújtó gyermekem teljesen megváltozott. A tanítónéni a következő fogadóórán megkérdezte: “Mit csináltál a fiaddal? Mintha kicserélték volna!” Az évek során az agykontroll-technikák a mindennapjai részévé váltak, középiskolában két évben is bejutott az OKTV országos döntőjébe. Ma a Semmelweis Orvostudományi Egyetem négyes átlagú, másodéves hallgatója. Hálás vagyok, köszönöm és mindenkinek ajánlom!

Makra Zsuzsanna

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Kecskeméten élek, és főállásban a helyi erdőgazdaságnál kommunikációval (PR) foglalkozom.
Pályaelhagyó pedagógusként (földrajz-testnevelés) tanári vénámat gyermek-agykontroll oktatással kamatoztatom. Négy gyermeket felnevelve (27-30 évesek), és munka mellett jó néhány tanfolyamot elvégezve meggyőződésem, hogy az agykontroll tanfolyamon elsajátított technikák alkalmazása nagyban megkönnyíti a gyermekek életét a mindennapjaikban.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Több mint 8 éves oktatói tapasztalatom az, hogy még a jó tanuló gyerekek is stresszként élik meg az iskolát, kevés az önismeretük, bizonytalanok, nincsenek céljaik… és mindezek pozitív irányba változnak a tanfolyamot követően. Van, mikor úgy érzem, semmi “nem jutott be” a gyerkőc agyába/lelkébe a két nap alatt, majd 1-2 hét múlva a gyermektől és szüleitől is örömteli változásokról hallok.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Egy 12 éves fiú öngyilkosságot kísérelt meg, mert az osztálytársai az iskolában és a facebook csoportjukban “bántalmazták”.:(
A pszichológusa javasolta neki az agykontroll tanfolyamot, amelyen nagy felismerései voltak önmagával és a környezetével kapcsolatban, és a technikák használatával – a későbbi visszajelzése alapján – magabiztossá vált, “felvértezte” magát a negatív külső körülmények ellen.

Marosvölgyi Ágnes

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Az ének, népzene, néptánc és a folklór varázsában születtem, és nőttem fel. Ennek köszönhetem első két tanári diplomámat. Jelenleg éjjel-nappali szakos tanulója vagyok a szülővé válás iskolájának két gyönyörű, zsivány fiam társaságában.
Munka és szabadidőmet gyerekek között töltöm, vagy az iskolában, vagy nyári táborokban.
Életvidám, pozitív életszemléletem minden nehézségen átsegít. Ha nem ér fülig a szám minden ok nélkül, az ismerőseim, barátaim azonnal kérdezik, hogy mi a baj? Genetikailag és lelkileg mosolygásra lettem programozva.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az agykontroll gyermekkorom óta kíséri mindennapjaimat. Jómagam is meglepő sikertörténeteknek vagyok, voltam főszereplője. Mióta a tanfolyamokat tartom gyermekeknek, csak megerősített elhivatottságomban. Minden gyerek, akivel találkoztam, egy értékes kis ember. Többet tanulok tőlük-belőlük egy hétvége alatt, mint a főiskolán…
Legfőbb oka, hogy csinálom: A visszajelzések a gyerekek sikereiről, legyen az körömrágás, vagy egy igazi nagy álom teljesülése…

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Az egyik kedvenc…
Egy 8 éves, magatartás-zavavaros kisfiút könnyeztem meg. Két napig labdával a kezében, bukfencezve, polifoam szivacsba tekerve magát hallgatta a tanfolyamot. A relaxációknál nyugodtabb volt, de nem voltam benne teljesen biztos, hogy tényleg ellazult-e.
A tanfolyam utolsó témakörénél, a titkos kuckónál jártunk. Mikor hagytam időt a gyerekeknek, hogy berendezzék a saját birodalmukat, elkezdtem őt figyelni. Nagyokat sóhajtott, nyalta a szája szélét, és hatalmasakat misolygott. A kezeit felemelte csukott szemmel, és pakolgatta a polcaira a csodaszereit. Mikor végeztünk a relaxációval, mindenkitől megkérdeztem, sikerült-e megépítenie a kuckóját. Huncut vigyorral bólogatott. Mindenki előtt mondtam, hogy hozzá nagyon szívesen lemennék látogatóba, mert láttam, hogy valami fantasztikus helyez készített…
Mindig elismerés, ha látom, hogy mélyen ellazul egy kisember a relaxáción. Hát még, ha egy olyan, aki úgy jön el, hogy egy percig sem tud egy helyben megmaradni nyugodtan…

Maszlag Anikó

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Maszlag Anikónak hívnak és három gyermek édesanyja vagyok.  Óvodapedagógusként dolgozom több mint 35 éve, ahol szakmailag kiteljesedhettem.  Más iránti érdeklődési köröm sokrétű, ebből kiemelném kézműves tevékenységemet, az alternatív gyógymódok megismerését és a természet szeretetét.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Ebben a rohanó világban nagy szükségünk van a testi-lelki lazításra, a pozitív gondolkodásra. Az egyszerű, könnyen elsajátítható technikák segítik a mindennapi életünket. Az öngyógyítás és mások gyógyítása is nagy segítséget ad.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Harmadik koraszülött gyermekemnek (2,10 kg születési súly) lágyéksérve és nyitott gyomorszája volt. Várni kellet a beavatkozásra, hogy a 4,5 kg súlyt elérje, nagyon lassan gyarapodott. Naponta programoztam. A műtét napján tudtam meg, hogy nincs szükség műtétre.

Molnár Henriett

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Molnár Henriett vagyok. Szentesen élek, 2 kamasz gyermekem van. Hétköznapjaimban általános iskolai tanárként dolgozom,hétvégén gyermekagykontroll tanfolyamokat tartok. Vidám, megoldáscentrikus embernek tartom magam.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Magyar-ének szakos tanárként naponta tapasztalom a diákok szorongását a tanítási órákon és egyéb napi tevékenységeikben. Segíteni szeretnék nekik, hogy már gyerekként teljes értékű, boldog életet élhessenek. Megtanulják azokat az agykontroll technikákat,amelyekkel könnyedén tudnak magukon segíteni kudarc,betegség esetén. Tudjanak célokat kitűzni és azokért küzdeni, praktikus, könnyen elsajátítható technikák segítségével.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Gyermekagykontroll oktatóként azok a legboldogabb perceim, amikor a tanfolyamot végzett gyerekek és szüleik pozitív visszajelzéseit kapom. Tanfolyamaimra szeretettel várom a 7-14 éves korú gyerekeket szüleikkel együtt.

Perczel Zoltán

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Perczel Zoltán vagyok, a gyöngyösi Progress Oktatási Stúdió vezetője. Több évtizede vagyok pedagógus és még mindig imádok tanítani! Azt gondolom, hogy a barátságos természetem és az erős motivációm, hogy magamat és másokat jobbá tegyem, lehetővé teszi, hogy sikeresen oktassam az agykontroll módszerét!

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az agykontroll rendkívül hatékony módszer, ezt rengeteg alkalommal tapasztaltam életemben! Csodás dolog mások életét sikeresebbé tenni! Úgy érzem, ez az egyik fő feladatom az életben: fejlődni és másokat fejleszteni!

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Egy gyöngyösi tanfolyamon a gondolati üzenetküldést tanítottam. Majd szünetben ki akartam dobni azokat a filctollakat, amelyek kifogytak. Tanítványaim üzenték, hogy hozzam vissza őket a terembe, még használjuk ezeket egy kicsit, megdöbbentő  és megmosolyogtató volt, hogy milyen könnyen használták a tanultakat!

Pétercsák Maxim

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Pétercsák Maximnak hívnak. Bármit is mondanék vagy írnék magamról, magunkról, még csak megközelíteni sem tudnám a valóságot, azt a csodát, aki/akik valójában vagyunk.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Ez az a titok, ami arra késztet – több mint 20 esztendeje -, hogy tanfolyamainkon a gyerekeket és szüleiket megismertessem a Silva-módszerrel. Ezzel segítve nekik, hogy ők is elkezdjék felfedezni magukban azokat a képességeket, amikkel születésünktől fogva rendelkezünk, ám e nélkül rejtve maradnának. Csodálatos megélni, ahogy minden egyes alkalommal felismerik az önmagukban és az együttműködésben rejlő lehetőségeket és megoldásokat, amikkel beindíthatják a kívánt változásokat életükben.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Számomra a legnagyszerűbb élmény az, amikor – akár évek múltán – olvashatok volt  tanítványaim sikeréről, és a levél végén ott áll: Köszönöm.

Sáfrány Irma

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Pedagógus vagyok, az ózdi gimnáziumban tanítok pályakezdő korom óta magyart és történelmet. Emellett hétvégéken és nyáron agykontroll-tanfolyamot tartok gyerekeknek. Az iskola és a gyerekek mellett a legfontosabb a családom, felnőtt lányom agykontrollt végzett orvos.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Agykontrollt azért tanítok, mert látom, milyen hasznos ez a módszer a gyerekek számára. Pedagógusként személyesen is megtapasztalom, mennyivel sikeresebbek az agykontrollt végzett gyerekek a tanulásban, félelmeik leküzdésében, egészségük megőrzésében. Élvezem a tanfolyamokat, kikapcsolódást, feltöltődést jelentenek.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A legjobb az, hogy minden gyerek meg tudja tanulni az egyszerű technikákat, mindenkinek van sikerélménye, így csupa csillogó szemű, elégedett gyermek távozik a tanfolyamról. Azok is, akiken első nap reggelén látszott, hogy csak szüleik kedvéért jöttek el.

Sándor Csilla Judit

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Sándor Csilla Judit tanító, gyermekagykontroll-oktató vagyok. Általános iskolásokat tanítok énekelni, sakkozni, önfeledten játszani és a szép magyar anyanyelvünk használatára. Célom sok-sok kisgyereknek segíteni abban, hogy élete sikeresebb, örömteljesebb és boldogabb legyen.

Miért tanítod az Agykontrollt?

A tanfolyamaimon megtanítom a gyerekekkel és szüleikkel, hogy legyenek kiegyensúlyozottabbak, boldogabbak. Ha mégis akadnak nehézségeik, azok megoldásához is kapnak segítséget. Örömmel tölt el, hogy családok százainak mutathatom meg, velük együtt járhatom be a CSODÁK birodalmát.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Minden képzésem különleges élmény. Megfigyelni, ahogy a tanítványaim egyre nyitottabbak és magabiztosabbak lesznek. A tanfolyam végére a hálás tekintetekből látszik, hogy mindenki megértette, a csoda valóban bennük rejtezik.

Strasszer Helga

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Strasszer Helga, Agykontroll-oktató, Táncpedagógus és Művész-tanár Vagyok, igy Nagybetűkkel. Soha nem akartam tanítani, mégis emberekkel foglalkozom 25 éve. Óriási tapasztalat számomra minden egyes interakció, minden egyes ember, gyermek. Folyamatosan fejlődöm, változom és ezt adom tovább azoknak, akik nyitottak erre a tapasztalatra, érzelmi útra, érzelmi fejlődésre.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Mert megváltoztatta az életemet, és tudom, hogy az agykontroll technikákat  mindenki képes megtanulni. Tanulható, átadható, napi gyakorlás, figyelés játékos formában. Ilyen egyszerű. 🙂

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A megérzésekről beszélgettünk és egy 11 éves budaörsi fiú elmesélte, hogyan kapaszkodott napokon – heteken át Édesanyjába, hisztérikusan könyörögve, hogy ne menjenek el a befizetett luxus hajóútra. Olyan biztos volt az érzéseiben, hogy a hajóút előtt pár héttel minden egyes nap sírva kérlelte Anyukáját, maradjanak itthon. Amikor kérdezték miért, semmiféle magyarázattal nem tudott szolgálni, mégis annyira különösnek tűnt a viselkedése, hogy a két felnőtt itthon maradt.
Ez volt a  Costa Concordia olasz üdülőhajó, amely 2012. január 13-án több mint négyezer emberrel a fedélzetén zátonyra futott és felborult az olaszországi Giglio sziget közelében.

Szakos Ibolya

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Magamról röviden: többek között biológia-kémia szakos, fejlesztőpedagógus vagyok a hétköznapokban, valamint Tanulnijó tanfolyamtréner,  s 2008 óta gyermekagykontroll-oktató időnként 7végén Szombathelyen, Vas megyében.
“Mivel mindenki a maga módján látja a világot, a maga módján éli meg nehézségeit és sikereit.
Tanítani annyi, mint megmutatni a lehetőséget. Tanulni annyi, mint élni a lehetőséggel.” Paul Coelho

Miért tanítod az Agykontrollt?

2007-ben, mikor a felnőtt tanfolyamot végeztem: egy gyógypedagógus ismerőssel együtt ültünk a második napon, s megjelentek középiskolás diák ismerősök. Akkor döbbentem rá, hogy már gyerekkorban is milyen jó lenne tudni jó pár technikát pl. a tanítványaimnak is. Egy évvel később már jómagam tartottam gyerekeknek  tanfolyamot, ami azóta is egy-egy élmény-hétvége mindenkinek, ahol a végtelen lehetőségek tárházával lesznek gazdagabbak.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Minden csoport fantasztikus – másképp. Minden gyermeknél van meglepő és nagyszerű élmény akár a második nap élménybeszámolói, akár az egyre gyarapodó sikerélmény-megosztó emilek olvasása során. Kettő a teljesség igénye nélkül:
A tanfolyam végén jutalomcsekket töltenek ki a gyerekek : “ami nagyon tetszett a tanfolyamon: már az 1. nap után éreztem, hogy jobban bízom magamban és jobban hiszem, hogy képes vagyok céljaim elérésére”.
Egy egyszerű, de fantasztikus egészségügyi sikertörténetről beszámoló levél végén: “Szeretnék még egyszer köszönetet mondani Neked ezért a két napért, hogy olyan tudást adtál át a gyerekeinknek sok szeretettel, amit tényleg tudnak használni. További szép napokat! Üdv. Heni.”

Tankó Lászlóné

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Tankó Lászlóné vagyok. Miskolcon születtem. A nyíregyházi Bessenyei György Tanárképző Főiskolán végeztem magyar-orosz szakon. Jelenleg Tiszaújvárosban tanítok magyart felső tagozatos gyerekeknek. Ebben a városban élek férjemmel. Egy felnőtt lányunk van, akit már „sínre tettünk”, s Budapesten él.
A tanári hivatásról sokáig úgy éreztem, hogy ez a hobbim, és fantasztikus dolog, hogy az embert a hobbijáért még meg is fizetik. (Mivel lelkesedésért semmit nem adnak a piacon, ezért ma már nem így gondolom). A pályámon két jelentős dolog történt velem, amely befolyásolta további életemet: az egyik az ismerkedés az agykontrollal, a másik a dráma mint módszer megismerése. Mindkettő alapvetően megváltoztatta a gyerekekkel, sőt a felnőttekkel való kapcsolataimat.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Biztos vagyok benne, hogy az agykontroll a gyermekek egész személyiségére pozitív hatással van. Az agykontroll tanfolyamot végzett gyerekek sokkal sikeresebbek és egészségesebbek.
Mennyi kudarcélménytől mentheti meg őket mindaz, amit megtanulnak ezen a kétnapos kurzuson! A mai oktatási rendszer köztudottan inkább a bal agyféltekét helyezi előtérbe.
Ezáltal pont az nem fejlődik gyermekeinknél, ami az általános iskolás korosztály legnagyobb kincse: a kreativitás.
Megdöbbentő az a tény, hogy az emberek agyuknak milyen kis százalékát használják. S mennyire igaz: „Az, akinek kalapácsa van, mindent szögnek lát.” A tanfolyamon olyan mentális technikákat ajánlok, amelyek segítségével mindkét agyféltekénket egyformán működtetjük.
A kurzusokat Borsod megyében szervezem 7-10, illetve 11-14 éves gyerekek számára. Az időpont lehet két hétvégi nap vagy a tanítási szünetek napjaiból kettő.
S kiket várok? Mindazokat a gyerekeket, akik tanulási problémával küszködnek, akiknek a stressztől fáj a fejük vagy a hasuk, izgulósak, reggelre elfejtik a megtanult anyagot, néha fáradtak, szeretnének megszabadulni valami rossz szokásuktól, esetleg célokat akarnak elérni, sikeresebbek szeretnének lenni, s tudatosan akarnak élni, vagy csak egyszerűen egyre jobban szeretnének lenni.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Sok sikertörténetet gyűjtöttem össze az elmúlt időszakban. Kedvencem a következő:
„Mielőtt elvégeztem az agykontroll tanfolyamot, nehezen tudtam elaludni esténként, izgultam felelések, fellépések és vizsgák előtt. Nehezen tudtam koncentrálni.
A tanfolyam elvégzése óta majdnem az összes technikát használom. Az alváskontroll segítségével pár perc alatt elalszom, és ki tudom pihenni magam. A háromujj technikát mindig használom. Csak összeteszem a három ujjam, ahogy beprogramoztuk, és tudok figyelni a feladatomra. Június elején nagyon sokat kellett tanulni. Matek kisérettségi, fuvola-és szolfézs vizsgák voltak. Stresszeltem, idegeskedtem, de minden nap relaxáltam, és ez megnyugtatott. Kicetliztem a lakást „egyre jobban…” mondatokkal, és elhittem, hogy minden sikerülni fog.
A kisérettségi napján reggel az agykontrollos zenét hallgattam. Vidáman, izgulás nélkül mentem iskolába. Ötös lett a kisérettségim. A zenevizsgán is könnyen átmentem, hála az agykontrollnak. Nagyon sok jó és érdekes dolgot tanultam a tanfolyamon. Köszönöm!”
J. Lili nyolcadik osztályos tanuló Tiszaújváros

Tihanyi Rita

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Két felnőtt gyermek édesanyja vagyok, az életet szerető ember, pedagógus.  Úgy érzem, a tanítást kaptam életfeladatul. Hiszem, ha ezt jól csinálom, akkor a tudás, amit átadok, hozzájárul ahhoz, hogy a gyermekeink egy szebb, élhetőbb világot teremtsenek maguknak és másoknak.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az agykontroll elvégzését követően pozitív irányban változott meg az életem. Az elsajátított technikák segítségével tudatosabban irányítom az életemet, “problémáimat” feladatként tudom értelmezni. Tudom, hogy erre mindenki képes, különösen a gyerekek fogékonyak rá, így igyekszem szeretettel továbbítani minden megszerzett ismeretemet, tapasztalatomat.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Egyik kisgyerek komoly egészségügyi problémával érkezett a csoportomba, elkeseredve, szótlanul. A tanfolyam után egy hónappal édesanyja megírta, hogy a sikeres, kitartó programozásnak köszönhetően a probléma megszűnt, a kislány éli a vidám, fecsegős, gondtalan gyerekkorát. A szó a levél végén: köszönöm, és a szeretet, ami a sorok közül szivárgott át. Pedig nem nekem, magának köszönhette…

Topáné Illés Ildikó

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Eredetileg matematika-rajz-magyar szakos tanár. Most
gyerekagykontroll-oktató és egy alkotóműhely vezetője, ahol grafikát és
festészetet tanítok. Feleség. Barát(nő). Nyugodt, mosolygós, segítőkész és
örök optimista.Szeretek a vízparton sétálni, a társasjátékban nyerni,
kacagni és jókat beszél(get)ni. No meg kérdezni és meghallgatni másokat.
Keresgélni új utakat. Feszegetni a határokat. A sajátomat is.

Miért tanítod az Agykontrollt?

Néhány éve egy nagyon súlyos betegséggel küzdöttem. A lelkiismeretes és szakszerű orvosi kezelés, a szerető, féltő családi háttér mellett nekem volt még egy nagy segítségem: az agykontroll. Segített, hogy elengedjem a feszültséget, hogy higgadt, derűs és bizakodó maradjak, segített a gyógyulásban, a fájdalom enyhítésében.
Akkor megfogadtam, ha egyszer újból talpra állok, akinek csak tudom, átadom az ismereteimet. Soha senki nem tudhatja, mikor lesz igazán szüksége rá, ám ha ez a tudás ott lapul a tarsolyában, átsegítheti az élet nehézségein.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

A tanítás során számomra minden alkalommal egy kis „csoda” megtapasztalni a gyerekeknél azt, ahogyan megváltozik a kép, amit önmagukról és a körülöttük lévő világról alkottak. Számos pozitív visszajelzést, sikertörténetet kapok szülőktől, tanítványaimtól. De már a tanfolyam során is érdekes látni, ahogy a kissé szorongó, önbizalom hiányos, befele forduló kisdiák kinyílik, felszabadulttá, bizakodóvá válik. Ahogy a kissé izgága, figyelemhiányos gyerek megnyugszik, elkezd összpontosítani. Ahogy a kissé bizonytalan, céltalan gyerek céltudatosabbá, eredményesebbé válik.
Hiszen minden nap egy új kezdet, egy újabb lehetőség.

Varga Diána

Hogy mutatnád be magadat egy ismeretlennek?

Varga Diána vagyok gyerekagykontroll-oktató, neurofeedback-tréner. Élsportolókkal  és csapatokkal is foglalkozom teljesítményük, koncentrációjuk fokozása érdekében. Jelmondatom Helene Hadsell-től kölcsönözve: „Nem létezik kudarc, csak késlekedő siker!”

Miért tanítod az Agykontrollt?

Az életembe rengeteg pozitív fordulatot hozott a módszer, és nagyon jó érzés, hogy ezt tovább adhatom. Öröm látni, hogy a gyerekek megszabadulnak a görcseiktől, szorongásaiktól, és egyre magabiztosabban lépkednek a felnőttkor felé. Megtanulnak célokat kitűzni, és azokat el is érni.

Mi volt az eddigi legmeglepőbb vagy legjobb élményed az agykontroll oktatása kapcsán?

Legmeglepőbb Késely Ajna úszó sikere, aki 14 éves, és a fizikai edzések mellett sikeresen alkalmazza az agykontrollt, zseniális eredményeinek köszönhetően ott lesz Rióban, az olimpián.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Szeretnél-e tőlünk jó hírekkel és hasznos tanácsokkal teli hírlevelet kapni? Ha igen, javaslom iratkozz fel itt e hírlevélre!

Név:*
Email: *

* Az adataidat bizalmasan kezeljük.
A feliratkozással elfogadod a ÁSZF és Adatkezelési nyilatkozat